Ümit Milli Takımımız, liglere verilen arayı hazırlık maçları ile geçirirken Beşiktaş’ın genç golcüleri Semih Kılıçsoy ve Mustafa Erhan Hekimoğlu da kadroya çağrılmıştı.
Genç millilerimizin Kosova’yı 2-1 yendiği maçta penaltıdan fileleri havalandıran Semih Kılıçsoy, dün oynanan ve Belarus’a 3-2 kaybettiğimiz mücadelede takımımızın ilk golünü kaydetti.

Bu sezon şu ana kadar beklentilerin uzağında kalan Semih, milli arada attığı gollerle moral buldu.
Pendik Stadı’nda oynanan Belarus maçını Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer de izledi.

İki genç hücum oyuncusunu da yakın takibe alan Soslkjaer’e maçı izlemeye gelen taraftarlar da büyük ilgi gösterdi.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1093 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
710 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
705 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
688 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
647 kez okundu