
Kenya Sağlık Bakanlığı ülkedeki kolera salgınından dolayı 6 kişinin hayatını kaybettiğini duyurdu.
Kenya Sağlık Bakanlığı, ülkedeki kolera salgınının ardından 6 kişinin yaşamını yitirdiğini açıkladı.
Sağlık Bakanlığı kabine sekreteri Aden Duale, Kenya’nın batısındaki Migori ve Kisumu ilçelerinde ve başkent Nairobi’de bildirilen ölümlere ek olarak 97 kişinin hastalığa yakalandığını belirtti.
Duale, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
– Bakanlık salgını kontrol altına almak amacıyla gözetimi artırdı. Tüm ilçelerde alarmdayız. Herhangi bir uyarıya zamanında yanıt verilmesini sağlamak için gözetim faaliyetleri artırıldı ve toplum bilinci yoğunlaştırıldı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8089 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4978 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4973 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3045 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2100 kez okundu