YakutiyeBelediye Başkanı Mahmut Uçar, Zabıta Teşkilatı’nın kuruluş yıldönümü vesilesiyle zabıta personeli ve yöneticilerini kabul etti.
Başkan Uçar, Zabıta Teşkilatı’nın kuruluşunun 198. yıldönümü vesilesiyle Zabıta Müdürlüğü’nde görevli mesai arkadaşlarıyla bir araya geldiklerini belirterek, ” Bugüne kadar yaptıkları fedakarca çalışmalardan dolayı, başta Yakutiye Belediyemiz Zabıta Ekipleri olmak üzere, ülkemizin dört bir yanında vatandaşlarımızın huzuru ve sağlığı için görevlerini sürdüren zabıta kardeşlerimize teşekkür ediyor, aileleri ile birlikte sağlık ve huzur dolu nice yıllar diliyoruz. Zabıta Haftası Kutlu Olsun.” dedi. – ERZURUM
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8084 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4973 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4969 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3040 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2097 kez okundu