ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off çeyrek final ilk maçında Emlak Konut, konuk ettiği Beşiktaş BOA’yı 82-77 yenerek seride 1-0 öne geçti.
Toplamda iki galibiyete ulaşan takımın yarı finale yükseleceği eşleşmenin ikinci maçı, 28 Mart Cuma günü BJK Fibabanka Spor Kompleksi’nde oynanacak.
Salon: Başakşehir Spor Kompleksi
Hakemler: Alper Özgök, Göksun Öz, Abdullah Koputan
Emlak Konut: Thomas 27, Sehernaz Çidal 11, Parks 13, Macaulay 13, Ndour 12, Gamze Takmaz 2, Berfin Sertoğlu 4
Beşiktaş BOA: Peterson 10, Özge Özışık 11, Winterburn 16, Fagbenle 24, Krajisnik 14, Hatice Pelin Gülçelik, Gizem Başaran Turan 2
1. periyot: 26-24
Devre: 47-44
3. periyot: 61-66
Beş faulle çıkanlar: 24.59 Krajisnik (Beşiktaş BOA), 39.05 Thomas (Emlak Konut)
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1093 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
710 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
705 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
688 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
648 kez okundu