
Galatasaray, Süper Lig’in 21’inci haftasında sahasında konuk ettiği Konyaspor’u tek golle mağlup etti.
Müsabakanın ardından Galatasaray’ın milli futbolcusu Kaan Ayhan, açıklamalarda bulundu.
“ÇOK KRİTİK MAÇTI”
Mücadeleyi değerlendiren Ayhan, şunları dedi:
Çok kritik bir maçtı. Moralimizi yukarıda tutmak için önemliydi. İyi oynadık. Bazı pozisyonlarda şanslı olsak daha rahat bir maç olabilirdi. Mücadeleyi gösterdik. Taraftarın pozitif enerjisiyle, uzun zaman sonra kalemizde gol görmedik. Pozitif anlar vardı. Bu maçtan pozitif çıkaracağımız şeyler var. Önümüze bakıyoruz. Amsterdam’da çok önemli bir maç bizi bekliyor.
“KENDİ MEVKİMDE OYNAMAYI ÖZLEMİŞTİM”
Mevkisi ve performansı hakkında konuşan 30 yaşındaki oyuncu, şu ifadeleri kullandı:
Kendi mevkimde oynamayı özlemiştim. Umarım takım arkadaşlarım da özlemiştir. Takım oyunu için iyi bir takım arkadaşı olmuşumdur umarım. Sözde sağ bek ama orada da daha çok merkeze gelip oyun kurulumunda önemli olmaya çalışıyorum. Çok şey değişmedi bugün. Takım arkadaşlarım mücadele etti, ben de elimden geldiğince mücadele ettim. Hepimiz mutluyuz.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1093 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
710 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
705 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
688 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
647 kez okundu